I might be dumb but im not stupid

hihi, härlig dag! var till skolan och pluggade lite, lånade nya böcker och fixade lite med biljetterna. idag är dom beställda men får alla tider och så imorgon.. Har nyss varit och tränat med fröken flodström, oj vad jag kommer sakna våra tisdagar&torsdagar men när jag kommer hem så är jag på igen! Nu är jag trött som få, blir att ta en dusch och sen kura ner mig i sängen som ser sådär sjukt skön ut just nu.

SNART ÅKER JAG!

Cocoa beach, ett ställe som definitivt kommer besökas!

förövrigt så funkar min dator nu så om någon vecka kommer det en ny design, kanske med lite nya bilder som thomas har tagit då?


tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0