bra dag

idag mår jag faktískt oförskämt bra. vädret är helt underbart, jag har sovit i typ 12 timmar och åker till linköping imorgon med min bästa. dagen har promenad med selma och victor, packning och lite teoriplugg i sitt sköte, hahhaha säger man verkligen så? hihi. nu väntar jag bara på victor så ska vi ta en promenad, han slängde in selma i min lägenhet, mumlade någonting och sen försvann han. stackars selma, hon är nog hungrig.. igår hade jag en riktig tjockisdag med pizza på lunchen och sedan en fika på vallonen med elin och issa. jag åt årets första semla!

när det gäller usa så väntar jag bara på flygbiljetten sen börjar nedräkningen men ungefär 2 veckor kvar, det finns inga gränser för hur mycket jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0