jag hänger ju inte med

Dag 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Jag har faktiskt ingen person som jag vill byta liv med men jag skulle lätt vilja prova att vara kille för en dag!

Dag 18- Planer/drömmar/mål du har:
Just nu ändrar jag mig varje dag men att fortsätta åka vattenskidor och tycka att det är lika roligt och att fortsätta rida är det som jag verkligen vill hålla fast vid nu.

Dag 19- Smeknamn du har och varför:
Jag har aldrig haft något direkt smeknamn men när vi åkte till usa i 1:an så började våran tränare kalla mig Bob och sen blev det bobboblek för att jag var så sjukt vit då men nu har jag inte hört det förutom från världens äckligaste människa som håller fast vid det förgågna :)

Förövrigt hade jag en rolig helg med mina bästa men jag har ångest över en del saker jag fick reda på som har sagts och gjorts så jag vet inte, besviken fast utan rätt att vara besviken egentligen? Fy vilken röra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0