something is kinda wrong here

varför får jag hjärtat i halsgropen varje gång jag hör ditt namn? 

jag börjar bli redo att åka hem, snart kommer det ta alldeles för mycket kraft för att ens kunna njuta av studenttiden då jag börjar bli så jäkla bunden här. inte alls meningen. men oj vad jag gillar det här stället. Imorgon ska jag åka en jäkla massa skidor, oj vad härligt! Idag har vi varit och gjort något som jag aldrig kommer göra om; tiki tubing. Det var det absolut tråkigaste jag någonsin har gjort, 3 timmar på en tub som långsamt åker ner för en flod mitt i ingenstans. hemskt. att vi betalade för det gör bara det hela ännu värre.
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha äru knäpp! jag blev avis när jag såg bilderna, asmysigt ju! :D

2010-04-27 @ 08:35:04
URL: http://gustafssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0