oh yes

hade en supermysig kväll igår, det kommer saknas väldigt mycket när jag åker hem.. Förövrigt så kommer dom som skulle åka hem idag inte hem då i princip alla flygplatser har stängt på grund av vulkanen. Jag behöver väl knappast säga hur mycket vi håller tummarna för att den fortsätter spy ut aska så vi får stanna några dagar extra.

ikväll har jag inte en aning om vad som händer, u och äa ska vi väl och jag är redan superhungrig (som vanligt) så jag hoppas på att vi drar hyfsat tidigt.

Malin jag saknar dig med, sjukt mycket! men bara 2 veckor kvar så kan vi leka hur mycket som helst :)

<3

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2010-04-17 @ 15:48:07
URL: http://malinnaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0