idiotkamera

pff. varför ska jag alltid ha så otur när det kommer till tekniska saker? Jag är överlycklig över att min ipod har hållt sen i julas, min dator är helt slut och jag måste trycka på tangenterna massa gånger för att bokstäverna ska komma fram. Det jag vill säga är att min underbara kamera har gått sönder. 5 veckor med mig överlevde den. Suck. Men jag är iallafall lycklig att jag har kvar både kvitto och warrantylappen som gör att jag antagligen får en ny eller den här lagad. Det är dock ändå sjukt irriterande. Så nu vet ni varför det inte kommer några bilder på ett tag.

På onsdag kommer pappa, superkul! Jag hoppade idag också, det är också kul men jag hatar verkligen att dra på skidorna. blä. Det är helt okej att dra och släppa men att bara åka runt och svänga lite och få världens kramp i fötterna, nej tack!

tudelu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0