yey

nu händer det grejer och inom en ganska så snart framtid
befinner jag mig många mil bort, kul som fan men läskigt som in i helvete
.

imorgon åker jag & världens bästa Isabelle till Linköping där första stopp blir hos min kära faster för lite mat&snack som det alltid brukar bli, kusin min är tydligen väldigt nyfiken på min tatuering så det blir att visa upp den. andra stopp blir hos min älskade pojkvän där vi ska ha våran bas över helgen (hur populära vi kommer bli på lördag vet jag inte) och på lördag blir det tillbaka till faster för mat och firning av mig och kusinerna, då har även farmor&farfar tagit sig upp med jakobs efterlängtade tv så efter maten blir det till att installera den och skit. slutligen ska vi ut på stan för lite shopping och mys och efter det blir det party hemma hos martin som fyller hela 18 år, grattis i förskott hjärtat! och sedan blir det lite utgång, får se om vi lyckas ta oss hem ordentligt den här gången, haha.

jag kan förövrigt inte vänta på att få visa min tatuering för syskonen, även om dom inte fattar innebörden riktigt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0