"when you looking like that"

haft en härlig helg med bästa som förgyllde helgen, som alltid! när vi skulle börja ta oss till linköping så startar jag och ninni allthop med att låsa radion så happ där försvann all underhållning för resten av resen vilket är ganska illa då vi inte hunnit längre än till flora. men vi löste det genom att Isabelle fick agera jukebox och jävlar vilket bra jobb hon gjorde och det blev en hel del skratt och höga(falska) toner. När vi kom fram till linköping så blev det middag hemma hos faster min där jag till och med höll i deras läskiga skäggagam(?) läskigt var det och värre blev det när jag skulle försöka mata den med maskar, usch! Efter massa god mat, efterrätt och godis rullade vi vidare till jakob med hans tv som jag tror han blev gladare att se än mig, hmm. På lördagen tog vi det lugnt och drog till stan för lite shopping och jag tror att det var väldigt länge sen jag blev så trött i rygg&fötter men liter saker inhandlades iaf. Efter det tog vi oss hem till jakob där Isabelle & jag låg och tittade på disneydags tills jakob och perra kom hem och började laga mat åt oss, hihi! sedan blev det plattning av hår, sminka sig och på med klackarna för att åka hem till martin för party, något jag inte alls var på humör för så när polisen kom och slängde ut alla (det är inte bara i fagersta polisen har för lite saker för sig?!) så ringde jag min kära pojkvän som kom och hämtade mig, på något bättre humör än han varit på tidigare under dagen, jippi :) bilfärden hit så agerade jag jukebox men  jag anar att det inte var så populärt, några sångtalanger har jag verkligen inte. Men när vi närmades oss köping satte radion igång igen och vi körde backstreet boys, britney, westlife och dido på högsta volym med rutorna nervevade genom fagersta, busigt värre.

Imorgon skriver Martin teorin, lycka till hjärtat!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0