tacopaj


står på schemat.
gårdagen var väldigt rolig och det var otroligt skönt att inte få i sig någon alkohol till skillnad från min karl som ringde tolv redan och ville ha sällskap hem, såklart ställde jag upp ;)
Igår så käkade vi iaf tacos och jag tror alla låg och klagade efter att vi var alldeles för mätta men efter en kvart började vi käka godis, i massor :) efter ett tag drog issa&emelie så jag bestämde mig för att övernatta hos trudi men precis när man har lagt sig i hennes säng så ringer jakob, så det var bara att pallra sig upp igen:)

Idag blev det träning som slutade med att vi satt och snackade istället, sen tittade vi på isabelles match som dom såklart vann, härligt! nu håller jag på att lagar mat till oss för sen blir det ut och ta kort tydligen och så ska jag slinga håret.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0