omtumlande

jag har fastnat i en känsla som inte vill försvinna och det är just såna här tillfällen jag bara vill att jakob ska hålla om mig men inte alls går det, inte förrän på lördag men då ni :) idag har varit en väldigt omtumlande dag med födelsedagsfirande och en tur till stallet som bara drog ner mig ännu mer, jag saknar tiden där, mitt andra hem som det inte finns mycket kvar av, en spillra av det som var

i födelsedagspresent fick jag en mobil & en ipod, mycket nöjd är jag :) så tack mor!

imorgon blir det att åka lite skidor och på fredag ska jag köra båt på dagen och sen barnvakt åt världens bästa lillasyster.

jag saknar jakob
och isabelle&emelie
nu får ni komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0