hujedamej

nu blir det snart sängen, sitter bara och väntar på att ett avsnitt av true blood ska bli klart så jag får somna till det, det är det enda som funkar när jag är själv. idag har jag vart väldigt ledig och väldigt skönt har det vart! blev fika på vallonen med emelie&robert, väldigt mysigt. Robert räddade min dag genom att fixa till sims 3 åt mig så det faktiskt funkar:D och sen tog jag en slalom för att slutligen spendera ca 5 timmar framför sims, beroendeframkallande ? imorgon ska jag inte göra så mycket men på fredag då blire fest och issa är pepp vilket i 99% av fallen gör så att jag med blir pepp, iaf när jag inte har någon karl att gå hem till.

jag saknar dig och vill bara att de här veckorna ska gå superdupersnabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0