when it was good




jag hade världens jobbigaste natt igår. gick och la mig vid halv elva ungefär för att somna till ett true blood avsnitt men icke kunde jag somna efter det så det blev att lägga sig med ipoden och lite skönt musik, inte funkade det och då tar jag och sätter på datorn igen för ett till true blood avsnitt och vid det här laget var klockan 2 ungefär och med tanke på hur trött jag var tidigare på kvällen var jag en del chockad, vafan! efter att det avsnittet var slut så förväntade jag mig ungefär att svimma av utmattning men icke. så blev ipoden igen men efter en halvtimme ungefär så började ryggen värka så jag tänkte fine, man blir ju trött av att ligga på spikmattan så jag la den i sängen och la mig på den med musiken fortfarande i öronen och till min lättnad somnar jag men vaknar efter ungefär 5 min av att någon ringde på dörrn (något jag fortfarande inte vet om jag drömde eller om det verkligen hände.)

så då blev jag sur så jag la undan spikmattan och fortsatte försöka somna, nu var klockan ungefär halv 4 och jag var inte glad! så jag gick upp och skulle dricka lite varm mjölk (man måste ju prova allt) men då visade det sig att mjölken var äckelgammal med massa klumpar, usch! så då blev det att lägga sig i sängen igen och då lyckades jag somna men då vaknade jag av att jag drömde att mamma kom hem till mig så jag pratade på och liksom vaknade samtidigt, hur äckligt som helst. efter det kunde jag inte somna om förrän klockan var typ kvart över 5.

ni kanske förstår att jag tog sovmorgon? :(

Idag har jag umgåtts med bästa då hennes mamma har klippt oss och sen tog vi bilen till stan och inhandlade en engångsgrill, korv med bröd och åkte ut till sjöhagen för att mysa lite och så fick jag se hennes gamla hus! När jag kom hem så blev det en dusch och sen har jag städat så nu är det bara lite disk kvar.

snart börjar ladder 49 som jag ska se med trudi, mys!

På Torsdag kommer jakob hem! :)

trudi är bra, väldigt bra! <3

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0