bra dag

tränade idag direkt efter skolan, sen kom emelie, issa och ninni hem till mig så fixade vi lite till projektarbetet som nog blir väldigt jävla bra faktiskt! fick fika och ett väldigt fint armband i födelsedagspresent i efterskott, tydligen hade jag vart alldeles för nyfiken av mig så dom hade knappt haft någon tid att prata om det :p men jag är ju nyfiken, jämt!

efter det så hade trudi lagat mat till mig, thai blev det och det var väldigt gott! sen så skulle jag och jossan gå på body combat så vi trotsade vädret men icke var det något så det blev att klafsa hem men jag roade mig med att hoppa i vattenpölar, helt genomblöt blev jag!

nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen ska jag upp och mysa galet med max, johan och oskar :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0