snurre sprätt

idag har jag sprungit runt som ett himla psykfall och gjort en himla massa ärenden och skit. först var jag och hämtade ut massa grejer på posten, sen mötte jag mamma och gick med henne till banken, sen åkte jag hem till pappa och hämtade mera saker och sen fick jag åka tillbaka till centralen för att ta mig mot f-town fast först blev det en fika med elin, såklart väldigt mysigt& skönt att prata ut.

bengt&co hämtade mig i västerås och sen blev det raka vägen till trudi för att titta på ugly betty (som var en livräddare för mig och persson när han var arbetslös och jag var dumpad) och sen desperate housewives, myyys.

nu ska jag snart sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0