jag orkar inte

nu är jag halvt död.
idag blev det ut till eskiln med milla och där följde vi våran årliga tradition genom att åka nakna, JAG HÖLL PÅ ATT DÖ, 5 grader i vattnet är inte att leka med! När vi kom in och jag höll på att klä på mig så kom det fram en gubbe och gumma och frågade milla vad vi hade för konstiga dräkter och de fick reda på att vi var nakna så sa dom att det var strongt gjort av oss.. sen blev det hem till milla och färga hennes hår och sen hem till trudi så fick hon slinga mitt hår för att sen dra på bowling med pullorna(resten av rig) och det var fun fun.
nu sitter jag här istället för att göra det jag borde, nämligen plugga, städa eller packa.
imorgon bär det av till linköping och jag oooooorkar inte sitta på det där fördömda tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0