jag har det precis framför mig

ett jävla kort som ser helt oskyldigt ut och som man borde kunna lita på men icke.
Jag sitter här och tänkte beställa biljetter till jakob eftersom jag ändå åker imorn och med min tur så skulle det säkert kunna vara superduper fullt.
Grejen med mitt kort är att ibland funkar det, ibland funkar det inte alls.
nu var ett sånt tillfälle där kortet inte alls funkar och då läser jag på hemsidan att det minsann inte funkar med electron kort. då blev jag ännu surare och tänkte fine, jag ska byta till ett bank kort eller något som faktiskt går att använda men då läser jag att jag måste göra om alla saker med banken som jag fixade för bara några dagar sen så det tänker jag fanimej inte göra.



jag är bitter

nu går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0