GOOOOOOOOOOOOODNATT :)

jag är trött!
Mycket skön träning och med en del skratt eftersom jag och jossan suger på allt och har sämst balans, trots att vi är vana vid att stå på ett ben. Klippt johan har jag gjort idag, inte det lättast efter att martins syster redan hade gett det ett försök så han hade typ page, såg helt hysteriskt roligt ut men jag tror jag rättade till det så det ser helt okej ut :) Nu känns det som att jag har hår överallt, till och med i munnen!! mohahah. imorgon är det onsdag och jag har nooooooooooooooll planer. blir nog att leka med issa :) ja jag är övertrött men jag vill inte lägga mig i sängen, den ser så tom ut.. och obäddad.. faaaaaan.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

mohahah "could we be more whitetrash?"

på tal om ingenting, jessica kommer snart, jaaaag gillart! blir nog att dra med henne till sthlm, linköping och såklart vara i lilla fagersta. KUWL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0