tillbaka :)

nu har jag börjat med körningen ordentligt :) klarar faserna för det mesta också, himla skönt! nu väntar jag bara på att dom här veckorna ska ta slut och ett efterlängtat jullov! blir hem till sthlm och julafton är planerad, kan inte bli annat än bra med min bästa . den 8:de blir det att fixa studentmössa, den 12e tror jag det är lussecupen? blir att vara med killarna igen, haha sen den 17de har jag halkan och den 18e är det äntligen dags för vårat projektarbete att vara klart, hoppas på att det blir grymt. balklänning har jag hittat också, ska prata med mor min så hon får betala så är det bara att hämta den sen.


nä nu ska jag sova!
tudelu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0