jisses

det snöar, jag var helt vit när jag kom tillbaka från träningen.
jag och jossan ska börja springa, herrejises hur ska det sluta? :D kan typ ta 2 steg sen så ramlar jag ihop i en flämtande hög.. typ.. haha.

Något som jag är otroligt förvånad över är att jag vet inte vad jag vill bli, nu har jag börjat jämföra mig med alla andra som faktiskt har pluggat och har asbra betyg och skulle komma in på allt och så kommer jag med mina pluttbetyg, känns inte allför bra. så jag kanske inte kommer in på det jag vill? och vad vill jag? gooosh vad jag är dålig. jag går typ helt fel program. har jag insett nu. kul. fast min klass vill jag inte byta bort för allt i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0