dagen

har varit riktigt oproduktiv, på gränsen till lat men jag klarar mig från att känna så eftersom jag var ute och sprang i närmare en timme. kul var det faktiskt, speciellt när jag halkade hela tiden (det var väldigt halt) så svor jag lite för mig själv och efter ett tag upptäckte jag att jag hade någon bakom mig. då började jag koncentrera mig på vart jag satte fötterna och när jag koncentrerar mig så blir jag väldigt klumpig(det är alltid jag som går in i dörren/väggen/någon annan när jag ska försöka läsa ett sms eller så) så det hela slutade med att jag sprang i en nerförsbacke som var väldigt stenig, jag snubblar, börjar skratta och den bakom mig ramlade. herregud vad jag skrattade efteråt, då var det ju bara pinsamt alltihop, jag klämmer fram ett "gick det bra" och springer sen vidare och bara skrattar åt allt elände, han blev ju helt lerig och blöt stackarn.

nu ska jag titta på the ugly truth och tagga för lite shopping med dea imorn :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0