aj,

jag har fortfarande ont i magen.
kom på att det antagligen är för att jag åt apelsin idag, men ibland måste man faktiskt få synda.. imorgon sätter jag mig i bilen för att ta mig mot sthlm, ska bli skönt att komma hem ett tag faktiskt. hoppas mina hjärtan har lite tid över och att elin inte åker till eskilstuna hela veckan. Imorgon har jag prov, när jag läste igenom häftet verkade det inte allför svårt men det är ju alltid när man tycker att det verkar lätt som man missat hälften så är det oftast för mig iallafall men jag är ju kass.

Everyone in this world paints on a smile
And you pretended to care all of the while
Why do I feel so unloved?
I feel like I'm not good enough



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0