ohhh yeees

nu är jag pepp på att åka hem. jag vill inte åka mer skidor här, jag får bara prestationsångest, jag vill hem och ha sommarlov och åka med martin. för jag ska åka för att jag vill i sommar, det räcker med ett åk om dagen om jag inte vill åka mer, men tid ska jag ändå spendera på klubben för det blir till att bo där minst tre-fyra veckor iallafall. Ensam kommer jag dock inte vara då jag har mitt hjärta martin där och vi kommer ha lika kul som vanligt. speciellt om milla joinar oss, då kanske vi upprepar sommaren 07 litegrann? det var då den bästa sommaren någonsin, för då brydde jag mig inte så mycket om resultat, jag var en outsider, det är jag fortfarande iofs men nu är jag en outsider som dom aldrig räknar med, förut hade de en anledning att ignorera. nej jag vill bara lära andra åka, åka när jag känner för det och bara ta det lugnt. längtar till utomlandsresan med brudsen också, det kommer antagligen bli bland det roligaste jag har gjort.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0