jag insåg nyss

att jag missade valborg. hur sjutton gick det till? ändå den roligaste "högtiden" på året och man har haft en del kul den dagen, speciellt för några år sedan när den spenderades med dea&malin i huddinge, det var grejer det! men men, jag ska fan inte missa det nästa år och då kommer det hela gå käpprätt åt helvete, för jag är redan pepp. bra dag har jag haft idag med först ett besök på ett barnmuseum där vi lekte och blev målade i ansiktet för att sedan åka vidare till zoo och gå på ballsafari ni får själva gissa vad det innebar, jag kanske slänger in en bild. världens bästa jessica informerade också om att imorgon blir det party party hemma hos henne och att hon dessutom antagligen kommer över till Sverige när jag fyller 18 också, hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0