im not the same person, im better and i'll think you know that.

HEMMA! och helt fucking underbart är det. kom hem till mor min, hon hade lagat mat, köpt goda havrebollar och nu ligger jag nybadad och trött i sängen. flygresan gick bra, som vanligt kunde jag inte somna på första flyget men jag blev ändå positivt överraskad över hur fort det kändes som att det gick, åtta timmar bara flög iväg.. hahha. bara jag som fattade skämtet? förövrigt så är jag kääääär i british airways som var typ helt underbara och bara checkade in mina skidor, inte ett ljud sa dom trots både övervikt och för många skidor, helt i tid och bara allmänt sådär jättetrevliga. Jag tänker aldrig flyga med något annat flygbolag, så det så!
Mamma var nog den som blev gladast över sina presenter och ville sno hälften av det jag har köpt. Imorgon blir det till att lämna av tindra på dagis, sen åka till pappa och hämta min jacka och lämna hans present för att sedan ta mig till fagersta och träffa brudarna :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0