gaah

började packa igår, inte så bra gick det med tanke på att jag fyllde två resväskor.. jag får bara ha med mig en då jag har skidorna med mig också. men som tur är så har jag jessica som faktiskt ska ta med sig min resväska hem . annars vette fan hur det hade gått. Nu har jag nästan fixat hur det ska lösa sig på torsdag också, för Nicole kanske åker och hälsar på mig då och med tanke på att hon är vuxen nog att ha körkort så kan jag förhoppningsvis åka med henne. det skulle vara väldigt bra iallafall för jag har inte så stor lust att åka tåg med min tregrensbag, för nu har jag ju inga starka karlar med mig som sist. idag är sista dagen, iofs åker jag inte förrän åtta imorn kväll. gårdagen tillbringades med brudarna, vi tittade på Harry Potter och jag kom på att jag behövde plugga så det gjorde jag till klockan 1 halv 2.. nu är det bara att fortsätta med det, när david och igor har städat klart blir det ut till sjön och ta några slalom :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0