tisdag

haft en superbra dag idag! gick upp vid åtta för att ta sig till mor min där jag plockades upp av Sophia, som jag inte har träffat på 1 ½ år. Det är ganska lång tid :p men såklart var det inge konstigt eller så, blev en tur ut med hennes hästar som snart blir till en tråkigt nog men kul hade vi, jag tog till och med några skutt, herrejises. sen red vi ner till vattnet där hästen som jag red hade skitkul och stänkte ner hela mig medans sophias häst mest vstod på spänn och väntade på att slänga sig iväg. färg har jag fått idag också, inte en snygg sådan dock då jag halva mitt bröst är rött och resten vitt. men så kan det gå :D nu är jag färdigfixad och klar, om någon timme kommer sophia hit så åker vi till stan, bio blire och som vanligt någon skräckfilm. Det roliga är att det slutar alltid på samma sätt, jag sitter och grinar och fia skrattar!

att jag ska bli så osäker.
kanske för att jag inte känner
100% tillit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0