nervositet&prestationsångest.

vilken helg. trots all nervositet gick första åket skitbra och jag tangerade mitt personbästa i utslag vilket gjorde att jag ledde inför slalomfinalen.. i hopp gick det också bra och jag ökade mitt personbästa med hela en decimeter! haha. men inför slalomfinalen tror jag aldrig att jag har varit så nervös, någonsin! jag ville spy, bajsa, kissa och bara dö på samma gång, att starta sist när häflten åker ut sig på grund av stormen och hälften åkte bra fick jag en sån där prestationsångest, dels för att jag inte trodde att det skulle gå och dels för att det känns som att jag fortfarande är rookien som inte är värd det. men det gick vägen och jag vann, herrejises. fyra år sen jag vann junior-sm senast så går jag och vinner senior-sm, helt galet och väldigt oväntat.

nu är jag totalt oladdad och ska tillbringa resten av kvällen i sängen, ensam tyvärr. men om jag har tur kommer jakob på tisdag eller onsdag, det gillas! dessutom får jag antagligen besök av issa till helgen :) hääärligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0