kuckeliluckmedicin för själen

okej, här åker man hem till värmdö, förväntar sig fullt hus men icke, då har hela skaran dragit upp till dalarna, så nu sitter jag här i ett tomt hus. Första tanken var att det skulle vara sjuttsingen så deprimerande men nu har jag kommit på att det faktiskt är ganska skönt. haft lite minispa för mig själv och bara tagit det lugnt. Imorgon blir det ut i skärgården igen, eller jag är ju redan där men ut till någon ö där dea har en stuga, blir mys med tjejorna sådär :) helgen har förövrigt vart asbra med massa vattenskidor och mys med min älskade pojkvän.
Jag har stora funderingar på att ta mig till fagersta senare i veckan, får se om det blir så eller inte, på måndag börjar mitt och martins efterlängtade läger också, haha kanske dags att börja handla mat och sånt?

förövrigt har vi bokat ayia napa nu så den 17 augusti så drar issa, ekman och jag dit och spårar :D


jag älskar dig jakob

Kommentarer
Postat av: Issa

tycker verkligen att du ska komma till fagge!! :) spårvagn på ayia napa! <3

2009-07-06 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0