happyface

har haft världens bästa dagar med mina tjejor, en tripp till Sandhamn och åkt lite skidor och då ägde jag helt överraskande pappa med att både fixa till switchen, hoppa runt 30 m och lära honom zero off.. lite vattenskidsnack sådär men inget av det har hänt förut iaf:D Imorgon blir det till att städa lite, åka skidor, möta tjejorna för lite fika (och kanske shopping? :D) och sedan äntligen möta karln min vid station, hade det dröjt längre tid så hade jag nog exploderat, så det så! Hannah lånade mig förövrigt den tredje twilight boken och nörd som jag är sträckläste jag från mig till brommaplan så nu måste jag ha den fjärde och sista, hjälp hur ska jag klara mig sen ?


Kommentarer
Postat av: malin

du är saknad hjärtat!

hoppas allt är bra med dig :)

<3

2009-07-03 @ 18:59:57
URL: http://malinnaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0