im pretty bad at this

hade en väldigt trevlig lördagskväll med massa dans och skratt. jag hade hur som helst sjukt kul även om jag fick en helt värdelös avslutning på vägen hem. igår var jag och åkte längdskidor med pappi, hur kul som helst. blir att åka imorgon med. igår kom elin hem till mig så tittade vi på någon komedi, böt julklappar och bara snackade. jag fick jättebra presenter och jag hoppas hon tycker om sin jacka! imorgon ska jag som sagt åka längdskidor och efter det blir det utgång, fasen vad kul :) just nu har jag pappas lilla bloggdator då min strömsladd är helt trasig så jag har lite svårt att skriva med så små tangenter ;p jag har handlat lite också, springskor, träningsskor, småsaker och en klänning till nyår. nu ska jag titta klart på scrubs.

tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0