god jul

jag vet att jag är lite efter men fasiken vilken bra jul jag har haft! igår firade jag först på morgonen med mamma+hennes karl, syskonen och mormor där jag fick massa fint som sminkkurs, halsband, presentkort och lite underkläder. sen blev det hem till pappi med jenny och där var han+hans tjej och hennes släkt och där fick jag längdskidor och allt till, precis vad jag önskade mig:) jenny gjorde min dag och är väldigt väldigt bra. idag har jag varit hos farmor och farfar där kusinerna och dom var så blev det julklappsspel och så :) fick massa dollar till usa och lite svenska kronor också. imorgon bär det av och fixa iordning längdskidorna, sen åker jag till norrtälje för att fira med mammas släkt.

jag är lyckligt lottad (: hoppas alla ni andra har haft en lika bra jul!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0