deep deep

jag har funderat en del, på vad jag vill göra i framtiden och jag har kommit fram till att jag ska inte plugga vidare förrän jag har rest massa, åkt en jäkla massa skidor och upplevt en hel del. volontärarbete är jag inte intresserad av, känns alldeles för bundet. jag är mest sugen på en jorden runt resa, pappi gjorde en han efter gymnasiet och efter att ha hört alla historier är jag grymt jäkla taggad. jag börjar dock med en tågluff i europa med elin, vi får så hur många länder och hur länge vi blir borta men det är något som ska hända iaf. och sen har ju jag och issa en resa planerad till våren efter det, vart det bär av visar sig helt enkelt.

college i usa är något som jag har blivit väldigt sugen på också, tänk att kunna åka skidor året om med riktigt bra tränare? är ju ett drömscenario för mig iaf :) jag har iaf bestämt mig för att inte bry mig något annat än mig själv. låter kanske dumt men jag vet att jag skulle ångra mig alldeles för mycket senare i livet om jag inte gör det. men nu är nu och jag ser fram emot att jakob kommer hem, jullov, stallet, kryssning, körkort och sen usa med världens bästa tränare och i över 2 månader kan jag ju inte annat än bara vilja att tiden ska gå.


idag har jag och jakob förövrigt varit tillsammans i 16 månader :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0