the jokes on me

känns helt okej att vara hemma, saknar dock karln min något otroligt men jag får väl klara mig själv i tre veckor nu och om jag får rätt så blir det dom de roligaste i hela mitt liv, om 6 dagar så åker jag till napa med bästa tjejorna för att festa, sola och bara ha det bra :) om 20 dagar så fyller jag 18 år och det ska firas, synd bara att jag är på en jävla vandring med klassen då men det får jag ta :) blir firning den femte istället hemma i sthlm med dom bästa ! imorgon blir det fullt ös med magnetröntgen på morgonen, träningen med thomas efter det och sen kommer tidningen och ska fota+intervju med tanke på mina sm bragder som han uttryckte sig ;)

puss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0