the best days of my life

nu är jag hemma igen efter en otroligt rolig vecka på ayia napa med bästa tjejorna, vi har gjort allt och ingenting, dansat arlsena av oss, vaknat med främmande människor på rummet, elin hoppade bungy jump och massa massa mer. många fina människor har vi lärt känna, förhoppningsvis blir det till att träffa dom flera gånger :) imorgon blir det iväg till skolan igen, dock inte så jobbigt eftersom jag börjar vid tolv-ett någon gång och bara har en timmes lektion. måste också säga att jag saknar min karl något otroligt mycket men att han kommer hem på fredag, väldigt efterlängtat! bilder från resan kommer på facebook och jag lägger förhoppningsvis upp några här! nu blir det till att titta på tv, dricka te och se om jakob ringer eller om han somnar på direkten.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0