:)

pappi är bäst, åker hela långa vägen från sthlm och lämnar över hela mitt liv. mitt liv består nämligen av skidorna, datorn, mina skor och kläder. så nu är jag fit for fight igen, blir bara att städa igenom hela lägenheten ordentigt en gång för alla.. är klar med köket och badrummet så det borde inte ta allt för lång tid.. dock har jag 3 svarta sopsäckar med kläder jag måste sortera och fixa.. döööööö
juste,
en soda stream hade far min köpt åt mig med, är han inte snäll?

hoppskidorna får jag dock inte plats med någonstans så nu står dom upp mot kylskåpet och vilken jävla åklängtan jag har men nej. hopp får vänta ett tag till. Min rygg mår fortfarande inte bra och just nu känns det som om det aldrig kommer bli okej.. Imorgon blir det dock en slalom iaf. Sedan vid fyra så ska vi ta en tur till västerås där jag ska få lite mer övningar och skit som ska vara bra för min rygg, heja heja.

jag saknar min pojkvän alldeles för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0