det var en gång en liten fågel

herrejises. jag fyller år om mindre än en månad och jäklar vad hjärnsläpp jag får när folk frågar vad jag önskar mig. det finns ingenting sådär som jag vill ha jättemycket, förutom en bil då men den diskussionen vägrar mamma ha innan jag har tagit körkort och jag har blivit en del osäker på hur det kommer bli med det där men en del körning har blivit av och helt kass är jag faktiskt inte, så det så! men efter lite tänk så ringde jag upp mammsen och sa iaf att jag önskade mig underkläder(något jag hatar att köpa, blä! ) och en ipod, och det är enbart för att jag inte kommer på något bättre, en ipod är jag inte ens så säker på att jag vill ha, jag har bara sönder dom hela tiden, den som höll längst höll i tio månader tror jag :p kläder vill jag inte heller önska mig för jag skulle redan behöva en till garderob :p men men, åkningen idag gick super, var igenom 13 för första gången och börjar känna mig ganska så säker på 14, skönt! speciellt efter den där kraschen då jag på allvar oroade mig för att jag skulle missa sm.
igår var jag på bio med elin och maddis, harry potter blev det. alla säger att dom har missat detaljer och sånt men jag kommer verkligen, verkligen inte ihåg något av boken så jag började hänga med när filmen tog slut typ :p den hade inte så mycket handling men var väldigt rolig och samtidigt hemsk, tycker nog att den här ändå var snäppet bättre än dom tidigare.

Puss på nosen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0