You've be the prince and I'll be the princess

I guess I'm out of the picture and it kind of sucks.

Gick bra att åka idag faktiskt, synd bara att händer börjar bli köttsår nu, jag som har klarat mig så bra undan det den här gången. Snart blir det till att duscha och sen ta sig till Gallerian och shoppa, min snälla moder har satt in lite pengar på mitt ack så tomma konto och om jag känner mig själv rätt så kommer det vara tomt senare ikväll igen (A). Det är iallafall Millas sista kväll här, imorgon är det dags för henne att ta sig hem till Sverige och lämna mig här, hur ska det gå? Men nu är det inte lång tid kvar innan jag är hemma igen och det ska firas med klassfest, jag hoppas att du håller vad du lovar Robin :) för då vet jag en som inte ska vara nykter någonstans!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0