sådärja

nu är designen nästan helt färdig. men bara nästan.
Dagen har tillbringats vid sjön dock helt utan åkning då min rygg helt enkelt inte pallar. fy sjutton för den alltså, äntligen har det börjats känna som att jag åker och kan korta linan utan att det känns helt förjävligt men det blir ju mer och mer påfrestning ju kortare lina och som det är nu känns det inte som att det kommer hålla. så lite misspepp är man såklart, man vill ju inget annat än åka bra och att allt ska kännas perfekt, några tips på vad man ska göra för att behålla motivationen? Inte för att jag har en tanke på att lägga ner, aldrig. Men det skulle vara fint med en försäsong där allt bara får gå bra. Snart blir det iallafall middag och sen ska vi till en outlet som ligger drygt en timme härifrån, najs !

saknar mina tjejor alldeles för mycket
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0