oinspirerad

det är vad jag är för tillf'ället, är så trött på det här, att man får upp förhoppningar om saker och allt låter hur positivt som helst för att sedan ramla vid målsnöret och oftast så får man någon patetisk ursäkt. well, den här gången har det verkligen fått mig att tappa suget, alla andra gånger så har jag bara velat visa dom att dom valde fel men den här gången kanske det räcker? kanske är dags att ge upp? För hur många besvikelser och hur mycket tid ska man lägga på något som man ändå inte kommer någon vart med?

en sak jag är säker på iallafall är att jag inte kommer tävla någe mycket alls i år, SM, våran tävling och marberg open får räcka, för jag vill inte lägga ner mer tid & pengar på det när det enda jag får ut av det är prestationsångest.

Jaja, nu ska vi iallafall ut till sjön.
Puss

Kommentarer
Postat av: maggie

ojdå:D då vet jag nog vem du är, jag är bara lite kass på namn osv fastän det är lilla fagersta vi bor i :)

2009-04-23 @ 16:54:58
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen, vi sitter i samma båt!

2009-04-26 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0