när man inte kommer på en rubrik som passar sådär...

gårdagen var iallafall svinkul men väldigt, väldigt konstig :p men jag somnade iallfall med datorn brevid och sofijah på högsta volym, är man lite ledsen&sårad så passar det perfekt eller hur milla? haha. nu ligger alla och sover, jag är trött som ett svin då jag kanske har sovit tre timmar inatt och sådär äckligt hungrig men ändå illamående.. mjaow. dagen lär tillbringas i soffan med ett antal filmer och vänta på att jessica ska komma hit så man får lite roligt sällskap. Sen måste jag också bestämma hur jag ska göra när jag ska hem, om jag ska ta en tur förbi mamma & möjligtvis pappa också eller om jag ska ta mig direkt till fagersta.. det lutar lite mot mamma faktiskt, hon är väldigt väldigt saknad och pappa med såklart..

Juste igår åkte jag i min drömbil sen jag var 9 år, en mustang shelby GT & en viss underbar person sa att jag kan få köra den här vid rio villa drive och om jag får det så kommer jag vara lycklig i några veckor, minst!


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0