nananna:D

näää nu blev det för tråkigt inlägg tycker jag.
jag har det skitbra här och jag är hemma tids nog iallafall och under tiden ska jag ta tag i mig själv och verkligen åka och komma över den där prestationströskeln och bara njuuuuuta. För även om ni har det ganska så varmt och bra i Sverige så har vi ju det ändå dubbelt så varmt här. och shoppingen, haha jag har sån ångest över hur jag ska få hem alla grejer, det är ju inte lite saker med tanke på att jag ska få hem 8 par skor, 3 fulla byrålådor plus alla vattenskidgrejer.. mamma mia! Men det värsta med det är nog att jag inte är klar heller, inte på långa vägar :) så det så! Idag har jag äntligen packat upp allting så man kan hålla någorlunda ordning och så och ikväll blir det bio+middag och sen lite party här hemma, trevligt!!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0