lördag

idag åker Elin&Milla hem, Putte åker till Florida så jag blir själv med killarna, inte ens jessica är kvar för hon ska jobba, herrejises. Det här kommer sluta illa :p gårdagen blev iallafall till att åka till gallerian, köpa min väska och en tröja för att sedan äta på chilis lika gott som alltid. När jag och Milla hade ätit så drog vi till sexshopen precis brevid och jag tror milla var i himmelriket, så lyrisk var hon :p men en del saker inhandlades, vi kom hem vid halv tio och då satte vi på forrest gump och alla totalslocknade, precis som vanligt. idag&ikväll har jag inte en aning om vad som kommer hända, jag måste iallafall ta tag i en del plugg nu när jag bara har 1½ vecka kvar...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0