Live your life, be happy with the things you've got and reach for the stars.

Det var hur kul som helst att åka wakesurf! Måste övertala Skimarine att ge mig en sån så man kan leka lite granna när man har lust :) har precis ätit middag, wok och jäklar vad gott det var . ikväll blir det bio med alla, fast som vanligt så vet jag inte riktigt vad vi sak se men jag hänger på dom andra bara.

åhh, nu när det är så fint väder hemma i sverige tänker jag bara tillbaka på våren innan jag flyttade till fagersta, när jag hade hästen och red varenda dag, herrejises vad det är saknat, men nu vet jag iallafall att han har kommit till ett bra hem så det känns faktiskt väldigt skönt, måste bara ta mig till enköping någon helg så jag kan hälsa på.

          
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0