känslor

det har jag gott om nu.
speciellt när jag ser dig sådär, bästa vän. Det svider i hjärtat att veta att du inte mår bra för det betyder mer för mig än att jag ska må bra. Dessutom att jag inte ens mår bra själv från börjar. bara det gör att det suger sådär lite extra. Fast jag mår ju bra, egentligen. Bara en del tankar som svider sådär så att man inte vet riktigt var man ska ta vägen med sig själv och det är väldigt svårt att göra någonting av sig själv här då vi är fyra tjejer i ett rum och ett antal personer i ett hus. Samma sak att jag får sådana flashbacks hela tiden, att världens bästa person som har hjälpt mig så mycket genom livet ska gifta sig och jag har inte ens tid att vara med? Att min såkallade vän sedan barnsben har slutat höra av sig, att allt går skit och ingenting är som jag förväntat mig.



men som man ligger får man bädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0