bläää

det har stått stilla här ett tag nu, inte mitt fel utan retard david som alltid ska hålla på att pilla på allt med resultat=inget fucking internet. Men nu är det iallafall tillbaka efter att ryssen räddade dagen. Inte går det att åka heller då det är översvämning, och ingen liten som förra gången utan nu snackar vi om meter, herrejises. så idag blir det att åka på zoo med Jess, Emily och David, hoppas bara att solen kommer fram, då blir allt så mycket trevligare.
Nu är det förresten bara en vecka kvar innan jag är hemma i fagersta, jag lääängtar. men först blir det en tur förbi mamma där jag faktiskt tänkte ta med mig barnen och göra något bus, var vääldigt länge sen, dom saknar mig tydligen väldigt mycket, iallafall Tindra som tydligen är jobbig mot mamma och frågar varje dag när jag kommer hem och drömmer mardrömmar om att jag har försvunnit. men så är icke fallet. sötnöt är hon.
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0